Latest News

Imagini Distractive si “Miscatoare” !!!

E vineri si suntem in week end .Ce putem face sa uitam de saptamana stresanta si de toate supararile ?Eu zic sa ne descretim fruntile si sa privim cateva imagini culese de prin retea ce mi s-au parut mai distractive…

 

ATT90068

De exemplu asta ar fi “Operatiunea Gropaniada”.Oare va reusi doctorul sa astupe toate gaurile?In ritmul asta eu zic ca nu. Voi ce spuneti?

ATT90072

Chiar ieri am citit  ca fumatul provoaca cancer pulmonar…nu si la motani , dupa cum se vede…

 

ATT90073

Tot ziceam mai sus sa ne descretim fruntile…iata pisica  ce rade deja in hohote.

clivekeepups

Montanul fotbalist…Cine nu-l cunoaste?A castigat de trei ori Balonul de Aur

kongbungee_big

Iata-l si pe marele Kongbungee. Fetelor…voi sa nu faceti asa…e foarte periculos sportul asta.Adica cred pentru ca n-am incercat.

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

4 comentarii:

  1. Ce poza haioasa,mai oameni buni puneti si voi niste poze mai haioase cum ar fi basescu cu pempars folosit,sau pisica cu briceag asa ca vam dat sfaturi si astept poze noi! :D:D:D:D Cu multa atentie Miruna!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei sunt mifamif si vreau sa va dau mai multe idei!VREI SA ITI DAI PAREREA !ATUNCI INTRA SI FATI UN CONT GOOGLE ITI MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ mifamif
    Multumesc pt. idei.Cont Google am (cum as putea fara? ) Deci ... ce fac acuma ?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ anonim cu mare atentie Miruna
    Nu-mi place Basescu si nici "basescu cu pempars folosit" daca tie iti place ...foloseste-l ."Pisica cu briceag" ??? ...nici atat.Mersi de sfaturi.Te mai astept si cu altele tot atat de interesante.

    RăspundețiȘtergere

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.