Latest News

Violetta 3 : Rescata mi corazon cu Ruggero Pasquarelli

Cântece #Violetta3 : "Rescata mi corazòn" ( Salveaza-mi inima ) - versuri si video


Continuăm călătoria noastră în interiorul albumului Gira Mi Cancion , coloana sonoră a sezonului 3 din  Violetta  A sosit momentul să-l  ascultăm pe Ruggero Pasquarelli .  Iată videoclipul şi versurile melodiei  "Rescata mi corazòn"  , interpretată de Ruggero Pasquarelli  , care în serial este  Federico  .

Violetta 3 : Federico interpreteaza Rescata mi corazon - video
Versuri Rescata mi corazon

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.