Latest News

Elena Udrea spune intr-un mesaj pe Facebook ca toti politicienii ar trebui incriminati .

DNA cere aviz pentru arestarea deputatului Elena #Udrea .


Elena Udrea este urmărită penal în dosarul Microsoft, pentru spălare de bani şi fals în declaraţiile de avere, fiind acuzată că a dobândit şi folosit bunuri despre care ştia că provin din infracţiuni. Direcţia Naţională Anticorupţie cere aviz de la Camera Deputaţilor pentru arestarea preventivă a Elenei Udrea, după ce procurorii au extins urmărirea penală pe numele ei şi pentru luare de mită, în dosarul "Gala Bute".

Elena Udrea este sub control judiciar din 29 ianuarie până în 29 martie.

Elena Udrea a promis "dezvăluiri incendiare" despre nume grele din politică. În cea mai recentă postare a sa de pe Facebook, fosta candidată la prezidenţiale declară:


Am cerut Comisiei Juridice din Camera Deputaţilor să facă ceea ce am susţinut tot timpul că trebuie făcut în situaţii similare: să avizeze favorabil cererea DNA, pentru că Parlamentul nu trebuie să se substituie Justiţiei. Nu mă dezic de lupta mea de zece ani pentru Justiţie independentă şi stat de drept.
Am văzut încercarea unora de a mă decredibiliza spunând că atac Justiţia şi SRI-ul! Este strategia lor de a-l apăra pe generalul Coldea de acuzaţiile pe care le-am făcut la adresa lui. Nu atac Justiţia şi nu atac nicio instituţie. Eu vorbesc despre un om, care, evident, ca orice om, putem presupune măcar că poate greşi.
În ceea ce priveşte Gala Bute, fără să discut fondul cauzei, fac o remarcă: după ce 4 ani de zile, adversarii politici şi o parte a presei mogulilor a susţinut că aş fi "furat" de pe urma evenimentului sportiv, iată că procurorii infirmă acum aceste alegaţii. Acuzaţia lor este că aş fi susţinut implicarea MDRT în Gala Bute pentru beneficii de imagine. 
Dacă acest lucru s-ar confirma în instanţă, atunci toţi politicienii în funcţii publice ar trebui incriminaţi

via | antena3 



Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.