#Fly Romania va avea zboruri interne si internationale
Compania Fly România, deţinută de omul de afaceri Ovidiu Tender, va opera din 15 mai zboruri de linie interne şi internaţionale din Bucureşti, Timişoara şi Tulcea către oraşe din Italia, Spania, Germania şi Turcia , precizează Mediafax .
"Pentru început, vom lansa mai multe rute care vor acoperi atât destinaţii clasice, cu o cerere bine determinată, cum este Bucureşti-Timişoara, unde propunem un tarif de 69 de euro, cât şi destinaţii inedite sau sezoniere, cum va fi cursa Bucureşti-Antalya, operaţională din iunie", a declarat marţi, într-o conferinţă, Cătălin Buţu, directorul general al Ten Airways, din care face parte Fly România.
Vezi traficul aerian intens din Europa
Zborurile vor fi operate cu aeronave de tip MD-82 şi MD-83 . Pentru rutele interne tarifele vor fi unice, respectiv 69,9 euro/zbor pentru Bucureşti-Timişoara şi 49,9 euro/zbor pentru Bucureşti-Tulcea, în timp ce pentru zborurile internaţionale tarifele pornesc de la 29,9 euro/zbor. În tarife sunt incluse şi transportul unui bagaj de cabină de maxim 7 kilograme şi al unuia de cală de cel mult 20 de kilograme, dar şi servicii de catering la bord.
Buna seara. Rapid, ma "plang" si eu pe unde gasesc "loc" : pe 23 mai 2014 cumpar pentru mine si fiica mea bilete de avion de la FLYROMANIA pentru vacanta din (17-24) iulie; pe 1 iulie primesc o instiintare : "Va informam ca zborul Dvs. X5 1023/11JUN14 a fost anulat din motive comerciale.". La inceput am sperat sa fie o greseala, nefiind corecta data de calatorie. Incep sa sun zilnic din 2 iulie la unicul nr de tel...mi se ofera telefonic rerutare pentru 24-31...accept...trimit mail cu solicitarea respectiva...pana astazi 9.07.2014 nu a luat nimeni legatura cu mine...le-am trimis inregistrare cu 52 min. de asteptare pana sa raspunda cineva si sa-mi spuna ca...in cel mai scurt timp va lua cineva legatura cu mine...lucru care NU S-A INTAMPLAT...timp de 7 zile, nu am avut nici un rand din partea companiei, eu scriind ZILNIC...astazi, probabil stresati de insistenta mea, imi raspund : " Stimate Domn / Doamna,
RăspundețiȘtergereVa informam ca zborul Dvs. X5 1022/24JUL14 a fost anulat din motive comerciale.
Noi oferim clientilor nostri restituirea integrala pentru biletul dumneavoastră"....ce sa cred?...ca au avut nevoie de niste bani (ca banuiesc ca nu am fost singurul cumparator)...ce as putea eu cumpara...peste 7 zile (in cazul in care se tin de cuvant) cu acei bani? Cum sa motivez copilului ca nu mai pleaca in vacanta? Parere personala : nemarginita neseriozitate, nemasurat neprofesionalism, INUMANI! Eu m-am invatat minte : ma voi feri de "no name" si...incepatori! Numai bine si...feriti-va de magarus!