Latest News

Sobrietatea este o chestiune de libertate

Sunt săraci cei care ţin cu dinţii de un stil de viaţă luxos .

Jose-Mujica-001

Ideea mea de viaţă este sobrietatea . Un concept diferit de austeritate , termen pe care l-aţi denigrat  în Europa , impozitând totul şi lăsând lumea fără serviciu . Eu consum strictul necesar , dar nu accept risipa , deoarece când cumpăr  ceva , nu cumpăr cu bani , ci cu timpul vieţii mele ce mi-a folosit a-i câştiga .

Timpul vieţii trebuie conservat pentru lucruri care ne plac şi ne motivează. Acest timp  eu îl numesc libertate . Şi  dacă vrei să fii liber , trebuie să fii sobru în  ceea ce consumi .

Alternativa este să munceşti ca un sclav  pentru a-ţi permite consumuri copioase , dar îţi va lua din timpul pentru  a trăi .

Ştiţi cine a pronunţat acest discurs fantastic ? Jose Mujica , preşedintele Uruguay , 78 de ani .

Acordăm multă atenţie felului în care ne cheltuim banii şi prea puţină felului în care ne cheltuim timpul . Nu banii sunt bunul nostru cel mai de preţ , ci timpul . Folosiţi-vă timpul pentru a trăi , pentru a vă bucura , pentru a fi aproape de oamenii pe care îi aveţi aproape şi de la care puteţi învăţa . . .

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.