Latest News

25 de Fotografii Fashion de Amanda Diaz

Poze Fashion de Amanda Diaz

fashion

Fotografia este pasiunea mea şi va fi întotdeauna o parte din mine şi din viaţa mea . Tipul de fotografie care mă inspiră este romantic şi visător .Mulţi fotografi se mândresc cu capacitatea lor tehnică , dar eu mă bazez pe creativitatea mea şi oamenii de valoare care contribuie la ideile mele .

 

poze fashion

fotografii fashion

imagini fashion

Link  - http://webneel.com/25-creative-stunning-fashion-photographs-amanda-diaz

Limba - engleza

Categoria - fotografie

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.