Latest News

Sfarsitul Zilei

Seara , dupa ce toti  au plecat la culcare , eu raman singur si ziua se termina cu adevarat.Ca si cum ar fi un pachet , a nu stiu cata cutie pe care am reusit sa o inchid : ea va fi asezata pe raft , etichetata si inventariata.Imi place sa cred ca fiecare zi are cel putin un singur lucru pentru care a meritat sa traiesc , ca m-a invatat cel putin o chestie noua , ca mi-a lasat macar o amintire de pastrat , o experienta din care sa fac o comoara , ceva ce m-a facut sa simt ca traiesc …

eu in cutie

Exista ceva ce pot salva chiar si in zilele mai intunecate : ceva ce ma imbogateste , ceva ce ma ajuta sa nu fac intotdeauna  aceleasi greseli.

Nu reusesc intotdeauna: poate sunt nervos , obosit , descurajat .Faptul ca nu gasesc o eticheta potrivita pentru ziua care abia a trecut imi provoaca o stare de neliniste si de tulburare. Daca aceasta situatie dureaza cateva zile , devine un cerc vicios din care e  dificil sa ies.

Incet , incet , se iese. O pagina pe zi , un bit…O cutie in plus de pus in magazin.

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.