Latest News

Violetta : poze noi cu personajele din film

Poze noi cu Violetta

Cine nu are o fiică între 6 şi 12 ani probabil a văzut poza pe panourile publicitare şi s-a întrebat cine ar putea fi . Pentru cei care au o fiică , o au pe Violetta în casă .

Totul a început în surdină acum doi ani . Un proiect nou , cine ştie dacă va avea succes . . . Oh da , are succes şi încă cum ! Violetta este cea mai vizionată , cea mai clickată , cea mai cântată . Da , deoarece fiica voastră , de ceva timp , nu cântă altceva . Şi vrea tricou cu Violetta , borsetă/penar  Violetta  , agendă şi trusă de machiaj  Violetta .ŞI , cine ar fi crezut , s-a îndrăgostit  chiar şi de limba spaniolă.

Iată ce spune Martina Stoessel : “ Sunt pe stradă şi lumea mă recunoaşte oriunde , sunt foarte îndrăgită , am schimbat şcoala , lucrez toată ziua . Acum am mai multe responsabilităţi . Violetta mi-a schimbat viaţa “

Iată cele mai noi poze cu Violetta şi personajele serialului

Violetta-imagini noi Violetta si prietenii sai-poze
poze noi cu Violetta imagini din Violetta
Violetta-poze personaje film  Violetta-poze noi 2013
Violetta-poze Violetta-imagini

Vezi alte ştiri despre Violetta

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

23 de comentarii:

  1. Îmi place f mult serialul Violetta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna sunt fan violetta dar si a restora personaje din violetta

    RăspundețiȘtergere
  3. Vio te ador eu sunt. Deea un fan mare de al tau

    RăspundețiȘtergere
  4. Vio esti buna la muzica si-mi place serialu esti buna dar in realitate cum esti ? Ema!

    RăspundețiȘtergere
  5. vio dar de ce serialul la bagat pe diego? il urasc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am facebookul violettei ... si am vorbit cu ea .. o sa o rog sa faca concert in Romania .

    RăspundețiȘtergere
  7. in romania are concert??? cand??? cum o cheama pe facebook???

    RăspundețiȘtergere
  8. Vio serialul tau ma invatat lecti de viata si multe MULTUMESC
    Multi pupici de la Daniela Cristina

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu sunt un mare fan dar sa stiti ca ea e o rocarita . Cautati pe net . " poze cu " violetta" si vedeti acolo
    Eu sunt Antonia apeopo .

    RăspundețiȘtergere
  10. Y love Violetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu as Dori sa o vad pe Vio dar cand si unde as putea sa o vad?

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu as Dori sa o vad pe Vio. Dar cand si unde as putea sa o vad in realitate sa vad cum arata? Uni spun ca e urata alti ca foarte frumoasa. Eu zic ca e frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  13. violetta este frumoasa cini spune ca este urata sa uit intai la ei

    RăspundețiȘtergere
  14. violetta eu te ador si esti foarte frumoasa si canti minunat claudia

    RăspundețiȘtergere
  15. 14 iulie 2014 violetta eu te ador si esti foarte frumoasa si canti foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  16. vio te iubesc dar te rog fa concert in tulcea te iubesc mult APROPO SUNT ANDREEA FANUL NR 1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in primul rand nu violeta a pus pozele astea si in al doilea rand concertele sunt programate deja .unul costa foarte mult(cel putin un milion si ceva)si eu vreau sa ma duc la bucuresti unde se tine concertul dar din pacate parintii spun ca chiar si drumul este scump.si eu vreau sa fie concert in orasul meu dar ce sanse ca sa vina pana in targu mures si tini (vio) nu cred ca intre concerte se va asigura ca va veni in tulca.

      Ștergere
  17. sunt moarta dupa serialul violetta nu am pierdut niciun episod imi placeeeee mullllllttttttttttttttt

    RăspundețiȘtergere
  18. as vrea sa vina odata si la mine in oras dar ce sanse nu ar veni ea pana aiciii

    RăspundețiȘtergere

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.