Latest News

Deseneaza OnLine : Simplu si Gratuit !

Un mic retus aici , o linie mai colorata pe acolo , semnatura in partea dreapta de jos si …gata.Al zecelea desen (pe ziua de azi , bineinteles ) e gata.Trebuie sa recunosc ca a fost un pic dificil , dar pana la urma am reusit.Sunt curios sa va vad si pe voi…

Locul unde mi-am petrecut azi timpul chinuindu-ma sa desenez se numeste Canavastic ;pe acest portal se poate desena online  intr-un mod simplu si gratuit.Si acum sa vedem pe scurt ( peste exact 45 de min. incepe semifinala champions :Barcelona – inter) , sper sa castige Barca pentru ca urasc echipa lui Mourinho ( pe el mai putin)

Deci…conectati-va pe site-ul Canavastic.net ,alegeti culorile , pensulele si creioanele ce va sunt puse la dispozitie  si incepeti sa desenati cu mouse-ul. Foarte simplu . M-am luat cu vorba si am uitat sa va arat unul din desenele create astazi.Iata-l :

Canvastic dot NET_1272478688214

Dupa ce ati terminat de desenat ,aveti posibilitatea sa scrieti un text , sa salvati desenul in computer sau sa-l printati .Daca  mai aveti timp la dispozitie , dati o fuga si pe Thecolor unde gasiti desene gata pentru a fi colorate.

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.