Latest News

Anamaria Prodan : “Cea mai drastica dieta am tinut-o cand am baut opt zile numai suc de salvie “- video

Anamaria Prodan se lauda ca a slabit zece kilograme, in zece zile , cu suc de salvie ! Sa fie adevarat ca in prezent nu mananca NIMIC, pana nu calculeaza caloriile portiei de mancare?!
anamaria_prodan - a slabit cu sirop de salvie
Cum a slăbit Anamaria Prodan . Anamaria Prodan s-a gandit ca nu ar strica daca ar mai da cateva kilograme jos, asa ca a facut pasul cel mare si a adoptat o dietă .Vezi VIDEO-D-Paparazzi  - Anamaria Prodan se lauda ca a slabit zece kilograme, in zece zile! Sa fie adevarat ca in prezent nu mananca NIMIC, pana nu calculeaza caloriile portiei de mancare?! <<FALS>>
“Gust putin din toate, am slabit 10 kg si sunt ok. Nu simt nevoia sa mananc ceva. Am slabit cu suc de salvie si atata, am uitat gustul mancarii. L-am luat 10 zile inaintea sarcinii. Ma simt foarte bine, nu vreau sa ajung iar cat casa. Am avut aproape 100 de kile la celelalte sarcini", a spus  Prodanca.

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.