Latest News

Taxi – Esti iubibila – versuri si videoclip

Versuri şi muzică “ Eşti iubibilă “ Taxi

taxi-esti iubibila

Ascultă cel mai nou single semnat Taxi “Esti iubibila”

Cu acest videoclip, se finalizeaza "Trilogia celor 2 cuvinte", din care mai fac parte clipurile "Cele 2 cuvinte" si "NonStop".

Evenimentul va fi sarbatorit pe 3 octombrie, la Sala Palatului, printr-un concert extraordinar.

Versuri Esti iubibilă

“A fi sau a nu fi”.
Credeam ca aceasta-i intrebarea,
Insa tu mi-ai demonstrat
Cat de grava era eroarea.
Chiar in ziua-n care ti-am declarat
Ca te iubesc nonstop, neconditionat,
Chiar in ziua aia m-ai intrebat:
“De ce ma iubesti? “

Si eu m-am blocat…
Stateam si taceam, iubito,
Mi-era frica sa raspund,
Pentru ca stiam ca trebuie sa fie
Un raspuns cat se poate de profund.
Si cum stateam si taceam asa,
Te-am auzit zicand: “Aha!
Deci tre’ sa te gandesti de ce ma iubesti? !? “
Si eu am zis: “Nu, nu, nu, iubita mea!
Asculta-ma, asculta-ma,
Te iubesc pentru ca

Esti iubibila, esti iubibila!
Esti iubibila, esti iubibila!
Esti iubibila, da, esti iubibila!
Mangaibila, alintabila,
Giugiulibila, rasfatabila,
Iubibila, iubibila!”

Si ti-am mai zis:
“Probabil ca nu-i un raspuns profund
Insa marturisesc
Ca esti atat de iubibila incat
N-am incotro, tre’ sa te iubesc! “
Si tu ai zis: “Hmmm, da,
Explicatia nu e rea…
Da’ sa stii ca m-asteptam la mai mult,
La mult mai mult din partea ta.
M-asteptam sa spui ca sunt adorabila!
Adorabila! Ce? Gresesc? !? “
Si eu am zis: “Iubito,
Eu te ador doar cand taci,
In rest te iubesc.
Eu te ador doar cand taci…”

Esti iubibila, esti iubibila!
Esti iubibila, esti iubibila!
Esti iubibila, da, esti iubibila!
Mangaibila, alintabila,
Giugiulibila, rasfatabila,
Iubibila, iubibila!”

Află mai multe  pe site trupataxi.ro

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Un comentariu:

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.