Latest News

Ellie White – Ziua mea - Versuri

Versuri şi videoclip “ Ziua mea “

Artist : Ellie White

Titlu :  Ziua mea

ellie white

Ellie White a lansat videoclipul la melodia “ Ziua mea “

Ziua mea – Lyrics

Am o mie de ganduri
In lumea mea de culori
Zbor incet printre fluturi
Si-ncerc sa ating un nor
Zambesc neincetat nu stiu ce s-a-ntamplat
Ma pierd in zambetul tau
Si daa, daa
Te vreau sa fii doar al meu


Dac-ai fi al meu
Toata lumea mi-ar zambii
Dac-ai fi al meu
Soarele ne-ar incalzi
(Soarele ne-ar incalzi)

Doar in, aaaa (aaa)
Doar in, aaaa (aaa)

Am o mie de ganduri
In lumea mea de culori
Zbor incet printre fluturi
Si-ncerc sa ating un nor
Zambesc neincetat nu stiu ce s-a-ntamplat
Ma pierd in zambetul tau
Si daa, daa
Te vreau sa fii doar al meu


Dac-ai fi al meu
Toata lumea mi-ar zambii
Dac-ai fi al meu
Soarele ne-ar incalzi

Da, azi e ziua mea
Astazi imi vei da toata dragostea.

Da, azi e ziua mea
Astazi imi vei da toata dragostea.

Da, azi e ziua mea
Astazi imi vei da toata dragostea.

Îţi place să fii la curent cu cele mai noi versuri de melodii ? Abonează-te la FEED RSS

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.