Latest News

C.I.A.feat.Ela Danhi – De-aia Scriu

Versuri  si muzică “De-aia scriu – C.I.A.”

Muzica : C.I.A.

Text : C.I.A.

Album : UNIVERSAL

cia

Ascultă piesa “ De-aia scriu “ C.I.A.feat Ela Danhi

De-aia scriu – Versuri

                 Phila:

Incerc sa fiu artist intr-o lume-n care

Viata ma condamna sa fiu un oarecare

Oare chiar e imposibil

Sa fiu credibil, accesibil fara sa fiu penibil ?

Primu’ vers acum o viata,

Iar ultimu’ poate-i chiar cel de fata

Un destin c-o destinatie mareata

Uitat inchis ca intr-o fortareata

Stiu ca am un rol pe Pamant

Sa fiu cu totu’ altu’ decat sunt

Captiv in banal, captiv in fetis

Program 10 ore, pe maruntis

N-am timp sa mai caut, sa ma regasesc

N-am timp sa creez, incerc sa traiesc

Dau totu’ acum, supravietuiesc

Ma alienez, nu m-aliniez

 

              Ela:

De-aia scriu

Sa-ntelegi ca niciodata nu-i tarziu

Sa mai schimbi ceva in tine vreau sa stiu

Cine vine langa mine in pustiu

De-aia scriu, de-aia iti scriu

 

              Rashid:

Eu cand scriu scriu ce simt

Stii ce sunt si ce reprezint

Imi asum tot ce spun

E real nu-s doar baloane de sapun

Eu ce sunt fara tine tu fara mine

Suntem amandoi in asta retine

Asta ne tine in viata si cine

Ne dadea vreo sansa acum ani de zile

O mana sus lumini de reflector

Si sunet dus la limita in difuzor

Fum mult, distors

Nu vad, doar aud, am stors

Toata seva din mine, sange din vine

Sunete fine, versuri nu rime

Vreau pix si foaie nu-i foc de paie

Toate astea duc in mine razboaie

                      Refren

via : cia-online.ro

Vrei să fii la curent cu cele mai noi versuri de melodii ? Abonează-te la FEED RSS !

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.