Latest News

Miss Mary – Luna - Versuri

Versuri “ Luna “ Miss Mary

Miss Mary - Luna

Vrei să fii la curent cu cele mai noi versuri de melodii ? Abonează-te la FEED

Vine o vreme când, dragostea apune
Şi nu o pot opri, nici nu mă pot opune
Şi strig cu disperare, dar nimeni nu mă aude
Nimeni nu mă ascultă, nimeni nu răspunde

Sunt singură acum
Nimeni nu mă aşteaptă pe drum
Şi sper să trăiesc
Un vis din care mă trezesc

Şi mă sting uşor, când soarele apune
Când nu mai pot dormi, doar luna e cu mine
Doar luna e cu mine

Cu inima mă cert, dar nu mă lasă în pace
Aş vrea să uit de tot şi să merg mai departe
Dar seara vine şi gândul mi-e la tine
Nu mă pot opri, te vreau din nou lângă mine

Sunt singură acum
Nimeni nu mă aşteaptă pe drum
Şi sper să trăiesc
Un vis din care mă trezesc

Şi mă sting uşor, când soarele apune
Când nu mai pot dormi, doar luna e cu mine

Şi mă sting uşor când nu pot să dorm
Şi mă sting uşor când soarele apune
Nu mai pot dormi până-n zori de zi
Când nu mai pot dormi doar luna e cu mine

Şi mă sting uşor când soarele apune
Când nu mai pot dormi doar luna e cu mine

Dacă ţi-au plăcut versurile “Luna” , s-ar putea să-ţi placă şi alte versuri de melodii îndrăgite . Vezi cele mai tari hituri ale verii .

Ascultă Luna cu Miss Mary

 

Poze Miss Mary

miss mary poze miss mary

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.