Latest News

Viata Este ca un Joc

Azi-dimineaţă  in timp ce imi făceam obişnuita “toaletă” , Binggg, Binggg ! un scris colorat si intermitent ,pe fundalul muzical al Marsului Triumfal din Aida , apare deasupra oglinzii : “Ai caştigat 2000 de puncte eco si o calatorie in Brazilia , pentru că in ultimele 30 de zile ai folosit masina mult mai putin decat ceilalţi locuitori din cartier “ !

viata ca un joc

Mai tarziu , la serviciu , sunt intampinat de avatarul sefului care , precedat de un scris colorat si intermitent :“ GAME OVER” ,apare pe monitorul calculatorului  si mă anuntă că postul la care visam a fost dat altcuiva. Spre norocul meu , spalarea vaselor , cu o seară in urmă , m-a facut sa avansez cu un nivel in jocul “ Sotul ideal” si de aceea , maine seară  o sa iau masa cu trei simpatice fete care , văzand punctajul meu , vor sa mă cunoascăsmile_wink

Fantezii ştiintifice ?

Nu : foarte curand , fiecare aspect din viata noastră  ar putea să se transforme intr-un JOC.

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.