Latest News

Ti Lascio Una Canzone – 24 Noiembrie

Fara televot , niciun castigator , doar muzica si distractie. Asta a fost aseara la emisiunea “Ti lascio una canzone”.Dupa cum stiti , concursul s-a incheiat acum doua saptamani ,dar editia de aseara a fost o ocazie  unica  pentru ascultarea celor mai frumoase melodii cantate de acesti minunati  baby talent.

Ti-Lascio-Una-Canzone

Madalina Lefter , Ritta Ciccarone si Marco Vito au interpretat piesa “Vivo per lei”.

Saptamana viitoare , miercuri , va avea loc o noua etapa dedicata Cantecelor de Craciun. Asadar , nu pierdeti ocazia de a asculta COLINDE DE CRACIUN in limba Italiana

Inregistrarea de aseara a emisiunii “Ti Lascio una Canzone” se poate viziona , ca de obicei , pe site Rai.it –Ti lascio una canzone – 24 noiembrie 2010

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

4 comentarii:

  1. Un comentariu propriu-zis nu am ce lăsa la acest subiect, decât un salut de trecere prin zonă.
    Noa serbus mă dragă ! Este salutul obişnuit în zona mea de baştină.

    RăspundețiȘtergere
  2. No , ziua buna abby!
    Multam de vizita ! "Serbus" gandesc ca vine de la Servus , nu? OK ...Stiu pe cine sa intreb...
    Noa serbus!

    RăspundețiȘtergere
  3. Noa serbus...
    Imi pare rau ca s-a terminat concursul...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai este unul... "io canto".Chiar in seara asta canta...nu eu , copii.
    Asa ca ...Noa serbus!

    RăspundețiȘtergere

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.