Latest News

Fara Scuze – Just do it !

Septembrie…vacantele s-au terminat , incepe un nou an de studii : a sosit momentul sa lasam deoparte scuzele si sa ne indeplinim obiectivele  propuse.
Continuam sa ne vaicarim pentru ca nu am reusit sa realizam ceea ce ne-am propus  si am abandonat tot ceea ce incepusem la inceputul anului. Realitatea este ca daca nu ducem la bun sfarsit ce ne-am propus , norocul si intamplarea , au un rol foarte mic , in timp ce determinarea noastra joaca un rol mult mai important.
no-excuses
Iata o lista cu scuzele cele mai raspandite. Sunt convins ca printre aceste scuze ai si tu una ce te-a facut sa nu realizezi ceea ce ti-ai propus:
  • sunt obosit
  • am dormit putin
  • nu sunt pregatit
  • mi-e frig
  • mi-e cald
  • am dormit rau
  • ma doare capul
  • ma doare burta
  • o sa fac maine
  • incep de luni
  • peste zece minute
  • incep din ianuarie
  • dupa vacanta incep
  • este sambata
  • este duminica
  • sunt stresat
  • este o perioada dificila
  • imediat ce se termina filmul
  • este emisiunea mea preferata
  • nu este momentul potrivit
  • este prea devreme
  • este prea tarziu
Fara scuze : pur si simplu Fa-o !

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.