Latest News

Alfabetul Guvernului din Umbra

In primul an de scoala , in clasa mea , era agatat pe perete  Alfabetul Limbii Romane.Un carton mare cu desene de obiecte sau animale asociate  fiecarei litere a alfabetului. A de la albina , B de la barca , C de la cal , pana la U de la urs si Z evident de la zebra.

Dat fiind faptul ca ma ratacesc in lenta agonie a guvernului Boc , a guvernului din umbra , PD , PNL ,PSD, m-am gandit ca  ideea abc-ului poate fi un sistem bun pentru a ma orienta.

alfabetul limbii romane

Dupa guverne tehnice , balneare , de sanatate publica ,de unitate nationala , de mari intelegeri si imi cer scuze daca am uitat  ceva , iata si guvernul din umbra.Este inutil , se schimba republicile , dar  acestia au intotdeauna  o viteza in plus.Crine , Crine , inca n-ai inteles ca prim-ministru va ramane el ?

La litera B  avem Boc .Esti terminat , dragul meu Emil , asta am inteles-o cu totii , mai ramane sa intelegi si tu ca guvernul din umbra nu este o idee nastrusnica.

Dar cum vorbareala lunga este saracie…iata alfabetul “ministrilor din umbra” , unde putem asocia fiecarei litere un desen cu obiecte sau animale , asa cum spuneam mai sus , ca in scoala primara…la treaba copii…

Campeanu Mariana

Catana Radu

Diaconu Mircea

Dobre Paul

Dobritoiu Corneliu

Doltu Claudiu

Helvig Eduard

Marga Andrei

Melescanu Teodor

Penescu Adrian

Voicu Victor

 

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.