Latest News

Creeaza caricaturi OnLine Gratis

Ma simt mai tanar cu mai mult de zece ani.Sa-ti povestesc.Abia m-am intors acasa , dupa ce am fost operat de catre chirurgul meu de incredere. Deci , am facut sase , ba nu ,  scuzati-ma , cred ca sapte sau opt operatii estetice ; rinoplastica , microinjectii de frumusete si alte interventii cu nume ciudate si imposibile de pronuntat.
Chirurgul meu este un geniu . Acum ma simt mai frumos ca inainte(mamamia , cand o sa ma vada Elena…!?).
base-abia intors
Nu-i asa ca-s mai frumos decat o statuie greceasca?Wow…ca bine mai zici ba.Ma luasem cu vorba si era cat pe ce sa uit sa va dau adresa chirurgului meu.Daca vreti si voi sa deveniti mai frumosi sau aveti “amici” prea urati si va este jena sa iesiti in lume cu ei , iata unde tre’ sa mergeti :
Face Bender , este un serviciu  online gratuit ce permite sa ne infrumusetam cu o simpla fotografie , aplicand efecte ce ne sunt  oferite.Procedura este foarte simpla : conectati-va pe Face Bender si incarcati o poza . Una oarecare , pentru a face probe puteti folosi si o poza de-a unui mare politician , apoi aplicati efecte senzationale (le gasiti in partea stanga a paginii) pentru crearea caricaturii.

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.